نشرات زنده
دانلود اپلیکیشن اندروید دانلود اپلیکیشن اندروید
فارسی English عربي
5972
-
الف
+

مصطفی زمانی: نقش هایم در «یوسف پیامبر»، «شهرزاد» و «نهنگ آبی» ر ا دوست دارم

«مصطفی زمانی» بازیگر پراوازه تلویزیون ایران در پیوند با نقش هایی که تاکنون بازی کرده، صحبت کرد.

به گزارش آی فیلم2،  بازیگران و سینماگران جدای از زندگی حرفوی شان زندگی عادی خود را نیز پیگیری می‌کنند که در وجهه عادی زندگی، آنها نیز هوادار تیم‌های خاصی از جهان فوتبال هستند.

«مصطفی زمانی» بازیگر ایرانی که با ایفای نقش در کرکتر «یوزارسیف» سریال یوسف پیامبر به شهرت رسید، در جدیدترین گفت و گوی خود با روزنامه خبر ورزشی ایران در مورد وضعیت تیم محبوب خود صحبت کرد و همچنان در گوشه ای از این مصاحبه به نقش هایی که تاکنون بازی کرده هم اشاره کرد.

اقای زمانی درپاسخ به این سوال که علت اطلاعات زیاد او از فوتبال چی می باشد، گفت: خب من هم مثل خیلی از مردم از بچگی عاشق فوتبال بودم. زمان ما خبری از فضای مجازی و بازی‌های انترنتی نبود و معمولاً اکثر پسرها فوتبال بازی می‌کردند. من هم از همان زمان به فوتبال علاقه‌مند شدم و این عشق به فوتبال تا الان با من همراه است.

وی ادامه داد: به نظرم فوتبال مثل زندگی است، چون یک اتفاق زنده است و روح دارد. به طور کلی فوتبال حالم را خوب می‌کند. 

زمانی که تا چند روز پیش مصروف نقش آفرینی در سریال جدید خود تحت نام «نهنگ آبی» بود می گوید بازی در نقش «جهان» کاملاً متفاوت از سریال های قبلی من بود.

او ادامه داد: من قبلاً با سعید ملکان و فریدون جیرانی کار کرده بودم و به خاطر آن‌ها قبول کردم در نهنگ آبی بازی کنم و در مجموع من از انتخابم برای ایفای این نقش متفاوت کاملاً راضی‌ام.

وی در پاسخ به سوال که در بین همه کارهایی که کردید، کدام را بیشتر دوست دارید، گفت: خب بعد از انجام هر کاری چه سینمایی و چه سریال، آدم این حس را دارد که آن کار بهترین بوده است. من هم در همه این سال‌ها یک‌سری از کارها را با میل خودم انتخاب کردم و بعضی‌ها را هم از روی اجبار بازی کردم. در بین سریال‌ها یوسف پیامبر، نهنگ آبی و فصل اول شهرزاد را خیلی دوست دارم، ولی در بین کارهای سینمایی‌ام واقعاً نمی‌توانم بگویم کدام را بیشتر دوست دارم.

در پیوند با این خبر بخوانید:

دانلود سریال «یوسف پیامبر»

نقش های متفاوت و ماندگار «مصطفی زمانی» بازیگر سریال پربیننده «یوسف پیامبر»

چهره جدید بازیگر نقش کودکی «یوسف پیامبر»

مصطفی زمانی چگونه برای بازی در سریال «یوسف پیامبر» انتخاب شد؟

زمانی که از این دنیا بروم همه مرا با نام «یوسف پیامبر» می شناسند

مصطفی زمانی: مردم از من شفا می خواستند

نقش جنجالی «مصطفی زمانی» در «نهنگ آبی»

«مصطفی زمانی» در دورهمی

شایعه ای عجیب پیرامون بازیگر سریال «یوسف پیامبر»

ب م

نظر شما
ارسال نظر